Technologia

Technologia jutra do wykorzystania już dzisiaj

Wysoka moc, niska masa

Zamiast silnika spalinowego w komorze silnikowej znajduje się niewielki i dzięki temu znacznie lżejszy silnik elektryczny, który podczas pracy w ogóle nie emituje szkodliwych substancji. Ale to nie jedyne jego zalety. Silnik elektryczny jest nadzwyczaj cichy, dostarcza stałego momentu obrotowego w całym zakresie już od chwili ruszenia. Poza tym pojazd przyspiesza znacznie szybciej, zwłaszcza na pierwszych 60 metrach, a dzięki jednostopniowej przekładni przyspieszanie jest wyjątkowo płynne.

Łączy elektryczność z napędem

Energoelektronika to centralny moduł napędu elektrycznego. Stanowi ona połączenie z wysokonapięciowym akumulatorem i zasila pokładową elektronikę oraz silnik elektryczny w energię.

Odzysk energii z hamowania

Energia kinetyczna wytwarzana podczas hamowania jest odzyskiwana i zamieniana w energię elektryczną przez generator. Zgromadzona w wysokonapięciowym akumulatorze, jest potem udostępniana sieci pokładowej i wykorzystywana do przyspieszania.

Your browser is outdated!

Please get a decent browser here or there