2.17.94.1, 2019-07-05 00:05:51
Partner Serwisowy Volkswagen poleruje czarny lakier samochodu użytkowego

Karoseria i lakier.

Zachwycający wygląd na długo.

Karoseria i lakier samochodu nie służą tylko do celów estetycznych. Dowiesz się tutaj, dlaczego oryginalne części nadwozia w tak dużym stopniu przyczyniają się do Twojego bezpieczeństwa oraz jak optymalnie pielęgnować lakier. Zdradzimy także, co zrobić, aby małe uszkodzenia powłoki lakierniczej stały się prawie niewidoczne.

Części blacharskie.

Bezpieczeństwo, które przybrało kształt.
Zdjęcie drzwi polakierowanych na czarno na stojaku warsztatowym
  • Dokładne dopasowanie.
    Łatwy montaż dzięki dokładnemu pasowaniu.
  • Bezpieczeństwo.
    Zachowanie parametrów bezpieczeństwa biernego zgodnie z zaleceniami dla produkcji seryjnej.
  • Trwałość.
    Bardzo dobra sztywność nadwozia i skuteczna ochrona przed korozją.
  • Cena.
    Bez wysokich kosztów wykończenia.
Zdjęcie drzwi polakierowanych na czarno na stojaku warsztatowym

Oryginalne części nadwozia dają Twojemu samochodowi użytkowemu Volkswagen wymaganą stabilność i ochronę w przypadku zderzenia. Części zostały przez nas opracowane specjalnie dla Twojego modelu i dlatego idealnie do niego pasują. Zoptymalizowana konstrukcja z różnych materiałów zapewnia, że masa pojazdu, aerodynamika oraz parametry bezpieczeństwa biernego pozostaną zgodne z wymaganiami dla produkowanych seryjnie samochodów.

Różnego rodzaju powłoki oraz starannie nałożone uszczelnienia spoin gwarantują skuteczną ochronę antykorozyjną, pozwalającą zredukować koszty wymiany skorodowanych elementów. I co ważne: Twój samochód pozostaje w 100% oryginalny.  

Test porównawczy - błotniki

Dwa niezależne instytuty badawcze DEKRA i KTD przebadały we współpracy z Volkswagen, oryginalne błotniki Volkswagen oraz trzy produkty konkurencyjne. Test przeprowadzono na Volkswagen T5. Zakres badań obejmował m.in. odporność na korozję, dokładność pasowania (test montażu) i masę zastosowanych materiałów.

Wyniki testów.

1. Odporność na korozję – Oryginalne błotniki Volkswagen wykazały długotrwałą odporność na korozję

Dzięki optymalnej ochronie antykorozyjnej oryginalne błotniki Volkswagen nie wykazały żadnych oznak czerwonej rdzy. Na konkurencyjnych testowanych błotnikach dostawcy 1 i dostawcy 2 pojawiła się miejscami wyraźna czerwona rdza na krawędziach i płaszczyznach. 

2. Test montażu – oryginalne części można zamontować szybko i bez dodatkowych prac (oszczędność czasu i kosztów)
Czarny błotnik 7H0-821-101-E bez rdzy i z rdzą
Doskonała odporność na korozję Oryginalnego błotnika Volkswagen (z lewej). Mocne ślady czerwonej rdzy na błotniku dostawcy 2.

Montaż Oryginalnych błotników Volkswagen nie wymagał dodatkowych prac przygotowawczych i wykończeniowych. We wszystkich testowanych produktach konkurencyjnych nie zgadzały się na przykład otwory na kierunkowskazy. Ponadto zamontowanie części wymagało dużego nakładu czasu.

3. Wymiary szczelin – Oryginalne części pasują dokładnie i dlatego są bezpieczne

Tylko oryginalne błotniki Volkswagen spełniły wymagania dotyczące wymiarów szczelin.

4. Masa materiału – Oryginalne błotniki Volkswagen zapewniają wymaganą stabilność formy i sztywność
  Zbliżenie otworu na kierunkowskaz
Oryginalne błotniki zachowały dokładne szerokości szczelin. W produkcie dostawcy 1 otwór na kierunkowskaz miał nieprawidłowe wymiary.

Wymagana masa została spełniona tylko przez oryginalny błotnik Volkswagen. Produkty konkurencyjne, ze względu na oszczędność materiału, są nawet o 12% lżejsze niż oryginalny błotnik Volkswagen.

Nasze zalecenie.

Aby zagwarantować trwałość, stabilność formy i dokładność pasowania, wybierz oryginał!

Najbliższy Partner Serwisowy Volkswagen Samochody Użytkowe chętnie Ci doradzi.

Partner Serwisowy Volkswagena pracuje przy nadwoziu samochodu użytkowego

Małe wgniecenie lub uszkodzenie lakieru?

Z Clever Repair® Twój samochód będzie wyglądał prawie tak, jakby nic się nie stało.

Wskazówki i ciekawostki.

Zasadniczo należy zwrócić uwagę, aby nie polerować karoserii w otoczeniu, w którym występuje dużo kurzu lub piasku. Może to spowodować zadrapania lakieru. Do części pokrytych matowym lakierem lub części plastikowych nie należy używać środków do polerowania lub twardego wosku.

Ślady na lakierze po uderzeniu kamieni mogą z czasem rozwinąć się w większe uszkodzenia. Dlatego trzeba je szybko usunąć. Mniejsze uszkodzenia można naprawić oryginalnym pisakiem do lakieru Volkswagen, na większe uszkodzenia najlepiej stosować lakier w aerozolu. Naprawę możesz też zlecić profesjonaliście: dzięki Volkswagen Clever Repair® małe uszkodzenia zostaną usunięte dokładnie, szybko i nawet o 80% taniej, niż przy zastosowaniu tradycyjnych metod naprawy.

Lakier Twojego samochodu użytkowego Volkswagen jest tak odporny, że możesz go myć w myjni automatycznej. Oddziaływanie myjni na lakier zależy od jej konstrukcji, szczotek, filtrowania wody oraz rodzaju środków myjących i pielęgnujących. Jeżeli lakier po myjni jest matowy lub widoczne są na nim zadrapania, powinieneś zwrócić na to uwagę kierownictwu myjni i więcej z niej nie korzystać. 

Lakier należy konserwować najpóźniej wtedy, gdy na czystym lakierze woda nie będzie już tworzyć wyraźnych kropli. Nawet jeżeli w myjni automatycznej regularnie woskujesz samochód, zalecamy woskowanie twardym woskiem lub nakładanie powłoki ochronnej na lakier co najmniej dwa razy w roku. Na przykład przy użyciu oryginalnego szamponu z woskiem Volkswagen.

Polerowanie jest konieczne, gdy lakier Twojego samochodu stanie się matowy i nie da się uzyskać połysku przy użyciu środków konserwujących. W związku z faktem, że politura nie zawiera substancji konserwujących, ważne jest, by po polerowaniu pokryć lakier twardym woskiem lub warstwą ochronną. Zalecamy wosk Volkswagen. Nadaje on lakierowi intensywną głębię i kolor oraz długotrwale go konserwuje. 

Partner Serwisowy Volkswagena w odzieży ochronnej przykrywa samochód przed lakierowaniem

Serwis blacharsko-lakierniczy.

Zrób doskonałe wrażenie.

To może Cię zainteresować.